BILYARD

BILYARD
شرح بازی بیلیارد
نويسندگان
آخرين مطالب

 حسین وفایی تنها بیلیارد باز ایرانی است که توانسته قهرمان اماتوری جهان شود او همیشه سر ایران را در بیلیارد توانسته بالا نگه دارد وی توانست قهرمان مسترز انگلستان شود.خودش گفته هر روز 6 الی 8 ساعت تمرین میکند حسین وفایی متولد 1373 است!(خاک بر سر من 1سال از من بزرگتره).



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 27 فروردين 1392 ] [ 16:26 ] [ farshid ]
درباره وبلاگ

سلام من فرشید هستم 19 سالمه و بچه ی آذربایجان غربی هستم من بیلیارد باز خوبی هستم و هدفم از راه انداختن این وبلاگ اینه که اطلاعاتمو اینجا با بقیه تقسیم کنم...اگه دوس دارید به من کمک کنید حتما ثبتنام کنید...و هردفعه که لطف میکنید و میاید اینجا نظر یادتون نره...ممنون
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 16612
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



#C1C1C1;" > Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت